, , ,

Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening

BELEIDSMEDEWERKER RUIMTELIJKE ORDENING

bELEIDSMEDEWERKER rUIMTELIJKE oRDENING

Friesland, Groningen en Drenthe
24 - 36 uur
Fysieke Leefomgeving

Ben jij de Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening die enthousiast wordt van het werken bij een gemeente met (grote) ruimtelijke projecten, waar geen dag of dossier hetzelfde is? Volg jij de ontwikkelingen in het omgevingsrecht op de voet, ben jij resultaatgericht en neem jij de eerste stap voor het maken van verbinding? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor ons team Fysieke Leefomgeving en diverse gemeenten in Friesland zijn wij voor 24 – 26 uur per week op zoek naar Beleidsmedewerkers Ruimtelijke Ordening die de nodige ervaring met zich meebrengen.

Dit is wat jij gaat doen

Als beleidsmedewerker ruimtelijke ordening vervul je een sleutelpositie in het proces rondom ruimtelijke initiatieven. Je behandelt, beoordeelt en toetst ruimtelijke ontwikkelingen. Je adviseert projectleiders, het management en het bestuur over ruimtelijke ontwikkelingen. Daarnaast zoek je draagvlak voor beleid(strategieën) waarbij sprake is van tegenstrijdige belangen en presenteert effecten en beleidsdoelstellingen. Verder zit er in je takenpakket onder andere:

  • Opstellen van bestemmingsplannen
  • Behandelen van vragen op gebied van omgevingsrecht
  • Begeleiden van Wabo procedures

Recruitmenthuis biedt jou

  • Salaris afhankelijk van jouw ervaring tussen € 3200 en € 6000,- bruto bij 36 uur per week
  • Een (vast) contract
  • Individueel keuzebudget te gebruiken voor persoonlijke ontwikkeling
  • Toegang tot inhoudelijke kennissessies
  • De mogelijkheid om te kiezen tussen een leaseauto, km-vergoeding of volledige vergoeding van het openbaar vervoer

Dit heb jij in huis

Je beschikt over een proactieve houding en werkt graag samen met andere disciplines. Daarnaast is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van:

  • Een relevante afgeronde HBO-opleiding (bijvoorbeeld Planologie of Ruimtelijke Ordening)
  • Ruime ervaring als beleidsmedewerker ruimtelijke ordening
  • Uitgebreide én actuele kennis van de Omgevingswet

Onder ons dak huist passie!

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Kom bij ons binnen

Past detachering bij jou en wil je meer weten over onze opdrachtgevers en onze werkwijze? Reageer dan direct door onderstaande stappen te volgen. Wil je eerst nog een aantal vragen stellen, neem dan gerust contact op met Margriet of Femke (contactgegevens vind je hiernaast).

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan snel contact op met Femke!

06 820 626 12
femke@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

, , ,

Jurist Vergunningen, Toezicht en Handhaving

JURIST VERGUNNINGEN, TOEZICHT EN HANDHAVING

Jurist Vergunningen, Toezicht en Handhaving

Friesland, Groningen en Drenthe
16 - 36 uur
Fysieke Leefomgeving

Als jurist binnen de overheid heb je veel passie voor je vak. Een bijdrage leveren aan de leefomgeving en de maatschappij is voor jou belangrijk. Je kennis binnen het omgevingsrecht is actueel en een handhavingsprocedure of complexe vergunningaanvraag zie jij als een uitdaging. Herken jij jezelf in deze woorden? Dan kunnen wij ongetwijfeld iets voor elkaar betekenen. Wij zijn voor gemeenten in de provincies Friesland, Groningen en Drenthe en voor ons team Fysieke Leefomgeving voor 16 – 36 uur op zoek naar ervaren Juristen VTH. 

Dit is wat jij gaat doen

Eén van de belangrijkste componenten in je werk is het geven van juridisch advies binnen handhavingsprocedures en/of (complexe) vergunningaanvragen. Je werkt nauw samen met onder andere toezichthouders en vergunningverleners en geeft ze waar nodig juridische ondersteuning. Naast deze taken hou jij je ook bezig met:

  • Geven van juridische advisering aan collega’s en bestuur
  • Opstellen van onder andere waarschuwingsbrieven, vooraankondigingen en handhavingsbesluiten
  • Behandelen van zienswijzen
  • Voeren van verweer bij hoorzittingen
  • Behandelen van en vertegenwoordigen van de gemeente in bezwaar- en beroepsprocedures

Recruitmenthuis biedt jou

  • Afhankelijk van je ervaring zal de salariëring tussen de € 3200,- en € 6000,- bruto bij 36 uur per week zijn
  • Een (vast) contract
  • Opleidingsbudget om vakinhoudelijke kennis actueel te houden
  • Bijwonen van inhoudelijke kennissessies
  • De mogelijkheid om te kiezen tussen een leaseauto, km-vergoeding of volledige vergoeding van het openbaar vervoer

Dit heb jij in huis

Je beschikt over een flinke dosis doorzettingsvermogen en bent communicatief sterk. Verder is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van:

  • Afgeronde relevante opleiding WO Rechten, denk hierbij aan een specialisatie richting Bestuursrecht
  • Minimaal 2 jaar ervaring binnen een soortgelijke functie bij een overheidsinstelling

Onder ons dak huist passie!

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Kom bij ons binnen

Lijkt het jou een uitdaging om op basis van detachering te werken en is je interesse naar deze gewekt? Reageer dan direct door onderstaande stappen te volgen. Wil je eerst nog een aantal vragen stellen, neem dan gerust contact op met Margriet of Femke (contactgegevens vind je hiernaast).

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan snel contact op met Femke!

06 820 626 12
femke@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!