,

Recruiter Overheid

Ervaren recruiter Overheid

Recruiter

Groningen
32-40 uur
Intern bij Recruitmenthuis

Ben jij proactief, ondernemend en heb jij zin om de komende jaren jezelf en de organisatie Recruitmenthuis verder te ontwikkelen?

Beschik je daarnaast over een gezonde dosis humor? Lees dan vooral verder!

Recruitmenthuis is een ondernemend en nuchter detacheringsbureau. Bij ons staan kwaliteit en medewerkerstevredenheid centraal. We benutten kansen en denken in oplossingen. Dit kunnen we doen omdat we openstaan voor samenwerkingen en nieuwe ideeën. Wij zijn op zoek naar een ervaren recruiter, die ons gezellige, dynamische en hardwerkende team in Groningen komt versterken.

Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden 

Binnen Recruitmenthuis staat onze gedetacheerde collega centraal. Dit betekent dat wij alles op alles zetten om een opdracht te vinden welke (perfect) aansluit bij de wensen op het gebied van ontwikkeling, perspectief en werk en privé balans. Als recruiter ben je een manusje van alles waarbij je talentvolle kandidaten matcht en coacht. Je weet hierbij de toppers boven water te krijgen en te enthousiasmeren om voor onze organisatie bij een van onze opdrachtgevers aan de slag te gaan.

Hierbij maak je onder andere gebruik van cv-banken, boolean search, social media maar vooral je eigen gedrevenheid. Daarnaast wil iedereen wat van je, dus ben je gewend om goed prioriteiten te kunnen stellen. Je fungeert als contactpersoon voor onze gedetacheerde collega’s en help je ze verder in hun loopbaan. 

  • Werving en selectie van kandidaten voor onze opdrachtgevers binnen het domein fysieke leefomgeving of sociaal domein. Hierbij ben jij zelf verantwoordelijk voor het plan van aanpak.
  • Het (zelfstandig) voeren van intakes, sollicitatie-, evaluatie-, functionerings- en beoordelingsgesprekken met professionals.
  • Het schrijven van pakkende en originele vacatureteksten, inzetten van verschillende marketingtools (social media, gesponsorde vacatures, onze website en diverse jobboards).
  • Jij bent het aanspreekpunt voor onze gedetacheerde professionals. Hierin fungeer je in verschillende rollen op basis van de behoefte van de professional.
  • Samen met ons team van recruiters kijken naar nieuwe kansen en ontwikkelingen op de arbeidsmarkt waarop we kunnen inspelen.

Recruitmenthuis biedt jou

  • Een uitdagende baan met divers takenpakket, waarbij je de mogelijkheid krijgt om jezelf verder te ontwikkelen als professional binnen het vakgebied maar ook daarbuiten.
  • Werkzaam op ons kantoor in Groningen. Waarbij je de mogelijkheid hebt om ook op de andere kantoren te gaan werken om te sparren met jouw collega’s in andere regio’s.
  • Betrokken en ondernemende collega’s. Een prettige en informele werksfeer waarbij de lunch dagelijks voor je klaarstaat en de vrijdagmiddagborrel of een hardloopsessie (voor de fanatiekelingen) uiteraard niet kan worden overgeslagen.
  • Marktconform salaris op basis van jouw ervaring (€ 2.500,- tot € 4.000,- o.b.v. fulltime), laptop, IPhone en leaseauto (categorie A, of B)
  • Op basis van 40 uur, 5 weken vakantie!
  • Leuke extra’s zoals uitjes met het hele team, sportactiviteiten, borrels en incentives.
  • Perspectief binnen de organisatie op persoonlijk (o.a. trainingen) en professioneel vlak.
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie (bijvoorbeeld Senior, Vestigingsmanager)

 

Dit heb jij in huis

Je bent communicatief sterk, ondernemend, denkt in oplossingen en kan goed samenwerken. Verder is het gewenst dat je in het bezit bent van:

  • Een afgeronde commerciële MBO of HBO opleiding en werkervaring binnen de arbeidsbemiddeling of dienstverlening (pre).
  • Je bent beschikbaar voor 32- 40 uur en bereid om die stap extra te zetten als dat nodig is om een succes te behalen.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.
  • Een flexibele instelling en proactieve werkhouding.
  • Goede communicatieve vaardigheden.

 Ben je benieuwd naar ons verhaal of wil je graag een bijdrage leveren aan de uitdagingen van morgen? We maken graag kennis, zijn benieuwd naar jouw ambities en staan altijd open voor nieuwe ideeën.

Recruitmenthuis; waar kwaliteit onze fundering is en jij je thuis voelt.

 

Solliciteren doe je zo

Past deze functie helemaal bij jou en heb je interesse voor deze functie? Solliciteer dan direct! Neem voor meer informatie gerust contact op met Naomi van Elk via 06 407 067 13.

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan snel contact op met Naomi!

06 407 067 13
administratie@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

, , ,

Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening

BELEIDSMEDEWERKER RUIMTELIJKE ORDENING

bELEIDSMEDEWERKER rUIMTELIJKE oRDENING

Friesland, Groningen en Drenthe
24 - 36 uur
Fysieke Leefomgeving

Ben jij de Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening die enthousiast wordt van het werken bij een gemeente met (grote) ruimtelijke projecten, waar geen dag of dossier hetzelfde is? Volg jij de ontwikkelingen in het omgevingsrecht op de voet, ben jij resultaatgericht en neem jij de eerste stap voor het maken van verbinding? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor ons team Fysieke Leefomgeving en diverse gemeenten in Friesland zijn wij voor 24 – 26 uur per week op zoek naar Beleidsmedewerkers Ruimtelijke Ordening die de nodige ervaring met zich meebrengen.

Dit is wat jij gaat doen

Als beleidsmedewerker ruimtelijke ordening vervul je een sleutelpositie in het proces rondom ruimtelijke initiatieven. Je behandelt, beoordeelt en toetst ruimtelijke ontwikkelingen. Je adviseert projectleiders, het management en het bestuur over ruimtelijke ontwikkelingen. Daarnaast zoek je draagvlak voor beleid(strategieën) waarbij sprake is van tegenstrijdige belangen en presenteert effecten en beleidsdoelstellingen. Verder zit er in je takenpakket onder andere:

  • Opstellen van bestemmingsplannen
  • Behandelen van vragen op gebied van omgevingsrecht
  • Begeleiden van Wabo procedures

Recruitmenthuis biedt jou

  • Salaris afhankelijk van jouw ervaring tussen € 3200 en € 6000,- bruto bij 36 uur per week
  • Een (vast) contract
  • Individueel keuzebudget te gebruiken voor persoonlijke ontwikkeling
  • Toegang tot inhoudelijke kennissessies
  • De mogelijkheid om te kiezen tussen een leaseauto, km-vergoeding of volledige vergoeding van het openbaar vervoer

Dit heb jij in huis

Je beschikt over een proactieve houding en werkt graag samen met andere disciplines. Daarnaast is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van:

  • Een relevante afgeronde HBO-opleiding (bijvoorbeeld Planologie of Ruimtelijke Ordening)
  • Ruime ervaring als beleidsmedewerker ruimtelijke ordening
  • Uitgebreide én actuele kennis van de Omgevingswet

Onder ons dak huist passie!

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Kom bij ons binnen

Past detachering bij jou en wil je meer weten over onze opdrachtgevers en onze werkwijze? Reageer dan direct door onderstaande stappen te volgen. Wil je eerst nog een aantal vragen stellen, neem dan gerust contact op met Margriet of Femke (contactgegevens vind je hiernaast).

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan snel contact op met Femke!

06 820 626 12
femke@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

Medewerker berichtenverkeer Jeugdwet

Medewerker Berichtenverkeer Jeugdwet

Jeugd Consulent

Groningen
10-16 uren
Sociaal Domein

Opvoeden kan zwaar zijn! Er zijn gezinnen die een handje hulp kunnen gebruiken om de balans in het gezin weer terug te vinden. Onze opdrachtgever heeft een hecht team van hulpverleners dat strijdt voor veiligheid binnen gezinnen in regio Groningen. Om deze hulpverlening mogelijk te maken, zoeken we – binnen het Sociaal Domein – een backofficemedewerker die verstand heeft van berichtenverkeer vanuit de Jeugdwet én die kennis heeft van de applicatie Qurentis.

Dit ga je doen

In deze rol ben je zelfstandig verantwoordelijk voor het berichtenverkeer tussen de gemeente en onze opdrachtgever binnen het vrijwillig kader, of tussen gecertificeerde instellingen en onze opdrachtgever binnen het gedwongen kader. De opdrachtgever rekent en vertrouwt op jouw expertise. Ervaring met de werkzaamheden en met de applicatie Qurentis is daarom vereist! Je doet onder meer dit:

  • Controleren van indicaties op start- en einddatum, aantal uren, cliënt en productcode
  • Verwerken van indicaties in Qurentis
  • Versturen van start- en stopberichten

Dit heb jij in huis

Deze hard groeiende opdrachtgever besteedde werkzaamheden als deze eerder uit. Mede vanwege doorzettende groei willen zij jóuw kennis en expertise in huis halen. Het is daarom van belang dat je de volgende lijst af kunt vinken:

  • Je hebt ervaring met berichtenverkeer vanuit de Jeugdwet
  • Je hebt ervaring met het verwerken van indicaties in Qurentis
  • Je hebt ruimte om het aantal uren in de toekomst uit te kunnen breiden bij toename cliënten

Onder ons dak

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Recruitmenthuis biedt jou  

  • Een salaris afhankelijk van jouw ervaring tussen €2136 en €3037 (schaal 6, CAO Jeugdzorg) bruto bij 36 uren per week
  • Kilometervergoeding of een leaseauto
  • Een contract o.b.v. deta-vast: Wanneer de samenwerking bevalt, kun je na verloop van tijd rechtstreeks bij de opdrachtgever in dienst treden
  • Een rol in een jonge, dynamische organisatie (circa 25 medewerkers) die groei wil bewerkstelligen en waarin oog is voor individuele behoeften van medewerkers
  • Een fijne werkplek in een nieuw, hip kantoor met gezellige kleuren en lekkere koffie 😉
  • Thuiswerken is ook mogelijk!
  • De vrijheid om je eigen agenda in te delen
  • Attenties bij feestdagen, een kerstpakket, toegang tot zomerbarbecue, kerstborrels en vakinhoudelijke kennissessies

Kom bij ons binnen

Recruitmenthuis

Nieuwsgierig?

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Neem dan snel contact op met Bertine!

06 459 085 78
bertine@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
Na inwinnen van positieve referentie tekenen we samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

, , ,

Jurist Vergunningen, Toezicht en Handhaving

JURIST VERGUNNINGEN, TOEZICHT EN HANDHAVING

Jurist Vergunningen, Toezicht en Handhaving

Friesland, Groningen en Drenthe
16 - 36 uur
Fysieke Leefomgeving

Als jurist binnen de overheid heb je veel passie voor je vak. Een bijdrage leveren aan de leefomgeving en de maatschappij is voor jou belangrijk. Je kennis binnen het omgevingsrecht is actueel en een handhavingsprocedure of complexe vergunningaanvraag zie jij als een uitdaging. Herken jij jezelf in deze woorden? Dan kunnen wij ongetwijfeld iets voor elkaar betekenen. Wij zijn voor gemeenten in de provincies Friesland, Groningen en Drenthe en voor ons team Fysieke Leefomgeving voor 16 – 36 uur op zoek naar ervaren Juristen VTH. 

Dit is wat jij gaat doen

Eén van de belangrijkste componenten in je werk is het geven van juridisch advies binnen handhavingsprocedures en/of (complexe) vergunningaanvragen. Je werkt nauw samen met onder andere toezichthouders en vergunningverleners en geeft ze waar nodig juridische ondersteuning. Naast deze taken hou jij je ook bezig met:

  • Geven van juridische advisering aan collega’s en bestuur
  • Opstellen van onder andere waarschuwingsbrieven, vooraankondigingen en handhavingsbesluiten
  • Behandelen van zienswijzen
  • Voeren van verweer bij hoorzittingen
  • Behandelen van en vertegenwoordigen van de gemeente in bezwaar- en beroepsprocedures

Recruitmenthuis biedt jou

  • Afhankelijk van je ervaring zal de salariëring tussen de € 3200,- en € 6000,- bruto bij 36 uur per week zijn
  • Een (vast) contract
  • Opleidingsbudget om vakinhoudelijke kennis actueel te houden
  • Bijwonen van inhoudelijke kennissessies
  • De mogelijkheid om te kiezen tussen een leaseauto, km-vergoeding of volledige vergoeding van het openbaar vervoer

Dit heb jij in huis

Je beschikt over een flinke dosis doorzettingsvermogen en bent communicatief sterk. Verder is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van:

  • Afgeronde relevante opleiding WO Rechten, denk hierbij aan een specialisatie richting Bestuursrecht
  • Minimaal 2 jaar ervaring binnen een soortgelijke functie bij een overheidsinstelling

Onder ons dak huist passie!

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Kom bij ons binnen

Lijkt het jou een uitdaging om op basis van detachering te werken en is je interesse naar deze gewekt? Reageer dan direct door onderstaande stappen te volgen. Wil je eerst nog een aantal vragen stellen, neem dan gerust contact op met Margriet of Femke (contactgegevens vind je hiernaast).

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan snel contact op met Femke!

06 820 626 12
femke@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

,

Jeugdconsulent

JEUGD CONSULENT

Jeugd Consulent

Groningen
36 uur
Sociaal Domein

Een jeugdconsulent is verantwoordelijk voor een eigen caseload binnen een werkgebied. Deze voert regie op de zorg binnen het gezin en zet zich in voor de veiligheid van het gezin. Tevens houdt de jeugdconsulent zich bezig met problemen rondom opgroeien en opvoeden.

Recruitmenthuis zoekt voor het Sociaal Domein gepassioneerde jeugdconsulenten ter aanvulling van het team jeugd. Hieronder vallen gemeentes en hulpverlenersinstanties in noord- en midden Nederland. In het takenpakket valt onder andere:

  • Afleggen van huisbezoeken en opstellen van netwerkanalyses
  • Gesprekken voeren met het gezin, de jeugdigen en het netwerk
  • Organiseren en voeren van overleggen en waar nodig crisisinterventies
  • Opstellen van (veiligheids) plannen en ondersteunen bij de uitvoering hiervan
  • Regie voeren op de ingezette zorg
  • Opstellen van indicaties en beschikkingen

Dit heb jij in huis

Je hebt een brede blik, kennis van de Jeugdwet en aanverwante wet- en regelgeving en bent in staat om tegengestelde belangen af te wegen. Verder is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van:

  • Een relevante afgeronde hbo-opleiding (bijv. Social Work)
  • Een geldige SKJ registratie en/of vooraanmelding
  • Recente en relevante ervaring binnen een vergelijkbare organisatie
  • Een geldig rijbewijs

Onder ons dak

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Recruitmenthuis biedt jou

  • Salaris afhankelijk van jouw ervaring tussen € 2700,- en € 4400,- bruto bij 36 uur per week
  • Individueel keuzebudget
  • Leaseauto, km-vergoeding of ander passend vervoer

Kom bij ons binnen

Recruitmenthuis

Nieuwsgierig?

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Neem dan snel contact op met Bertine!

06 459 085 78
bertine@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

Medewerker BRP-straat

Medewerker BRP-straat ter Apel/Emmen

Jeugd Consulent

Groningen
36 uur
Sociaal Domein

Je zou het niet verwachten maar het Groningse ter Apel is in veel landen een begrip. Het is hét toevluchtsoord geworden voor vluchtelingen die zoeken naar veiligheid en asiel. De overheid heeft daarom een ‘straat’ gebouwd, zodat vluchtelingen met een versneld proces in de Basisregistratie Personen (BRP) kunnen worden opgenomen.

In de BRP-straat werken diverse instanties, zoals het COA, IND en het AVIM. Ook de gemeente Westerwolde heeft een aandeel. De BRP-straat is 7 dagen per week geopend om een zo geölied mogelijk proces te behouden. Ter Apel werkt veel samen met de BRP-straat in Emmen. Wil jij een aandeel leveren in dit noodzakelijke en belangrijke proces?

Dit ga jij doen

  • Hoofdzakelijk bestaat jouw werk uit het voorbereiden en controleren van dossiers ten behoeve van de eerste inschrijving in de BRP. Je controleert de gegevens die door de vluchteling/asielzoeker zijn opgegeven met behulp van internationale wet-en regelgeving.
  • Elke dag voer je in ieder geval één intakegesprek met asielzoekers. Met behulp van een tolk zoek jij uit of deze mensen wel zijn wie ze beweren te zijn (naam, geboortedatum/plaats, burgerlijke staat, kinderen, etc). 
  • Na dit proces handel je de mutaties in de gemeentelijke systemen af zodat de asielzoekers worden ingeschreven in de Basisregistratie Personen.

Dit heb jij in huis

Het is van belang dat jij de wegen van het recht kent en dat je met een wettenbundel overweg kunt. Je moet recht ook daadwerkelijk toe kunnen passen in de dagelijkse praktijk van jouw werk, bijvoorbeeld door uit te zoeken wat de regels in andere landen zijn omtrent het huwelijk om zo de burgerlijke status van een persoon te kunnen achterhalen.

In deze baan werk je op kantoor, met fijne collega’s voor wie jij als vraagbaak fungeert en andersom. Als een ware Sherlock Holmes doe jij onderzoek naar mensen en toch blijft de basis van het werk elke dag gelijk. Je moet dus wel een beetje blij worden van repeterende taken. Verder is het echt noodzakelijk dat je:

  • Een relevante opleiding hebt gevolgd op minimaal mbo-niveau, zoals BOBZ of BABZ
  • Vakinhoudelijke kennis hebt van de Basisregistratiepersonen
  • Kennis hebt van internationaal Personen-en Familierecht en Nationaliteitswetgeving
  • Al eerder in een soortgelijke functie hebt gewerkt
  • Je een gezellig type bent dat sfeer in een team kan brengen want je collega’s willen wel met je kunnen lachen. Daarnaast haal je iedere dag een kopje koffie voor je collega’s 🙂

Recruitmenthuis biedt jou  

  • Salaris afhankelijk van jouw ervaring tussen € 2400,- en € 3700,- bruto bij 36 uur per week
  • Leaseauto, km-vergoeding of ander passend vervoer
  • Ook nemen we je ontwikkelingsbehoefte onder de loep en voorzien we je van de nodige cursussen en opleidingen
  • Je krijgt taart en bosjes bloemen, kleinigheidjes tussendoor, een fijn kerstpakket, ’n goeie bedrijfsborrel 

Onder ons dak

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Kom bij ons binnen

Je hebt ons gevonden (bel bij interesse direct met Bertine, 06-45908578)! Wellicht is het de gouden match. Om daar zeker van te zijn screenen we je door referenties over je in te winnen. Ook hebben we een Verklaring Omtrent Gedrag van je nodig. Nog steeds overtuigd? Dit is de sollicitatieprocedure:

Recruitmenthuis

Nieuwsgierig?

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Neem dan snel contact op met Bertine!

06 459 085 78
bertine@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

,

Ambulant begeleider gezinshulpverlening

AMBULANT BEGELEIDER GEZINSHULPVERLENING

Ambulant begeleider gezinshulpverlening

Regio Groningen
28 -36 uur
Sociaal Domein

Ouder zijn (of ouderlijk gezag uitvoeren) is een pittige uitdaging! Soms raakt de situatie in het dagelijks gezinsleven dusdanig uit balans, dat opvoeders wat hulp van buitenaf nodig hebben. In andere gevallen is de gehele opvoedsituatie in het gezin een groot punt van zorg. Als ambulant begeleider speel jij vanaf dat moment een belangrijke rol in het gezin om de veiligheid van de jeugdige(n) te waarborgen!

Recruitmenthuis zoekt binnen het Sociaal Domein ambulant begeleiders ter aanvulling van het team jeugd. Hieronder vallen gemeentes en hulpverlenersinstanties in noord- en midden Nederland. 

Dit is wat jij gaat doen

In deze ambulante rol leg jij zelfstandig of met collega’s huisbezoeken af, met als doel ouders te ondersteunen bij complexe hulpvragen. Je betrekt het systeem rondom het gezin bij de aanpak die er nodig om de doelen te behalen. Je zet hiervoor bekende tools- en technieken in en put hierbij uit eerdere werkervaring en theoretische kennis. Deze taken heb je ook:

  • Observeren van de gezinssituatie
  • Bieden van hulp en begeleiding, op div. leefgebieden
  • Werken aan (sub)doelen, zoals vergroten van zelfredzaamheid en/of weerbaarheid
  • Bieden van ondersteuning bij opvoeden op een manier die aansluiting vindt bij het gezin
  • Het betrokken systeem rondom het gezin voorzie jij van inzichten zodat zij het gezin kunnen helpen om de vastgestelde doelen te bereiken

Dit heb jij in huis

Soms is het noodzakelijk de huisbezoeken in te plannen op een avond of in het weekend. Daarom vragen we een flexibele instelling van jou. Ook is het van belang dat jij om kunt gaan met weerstand en agressie, zowel verbaal als non-verbaal. Het hoeft je hobby niet te zijn maar je moet het wel van je af kunnen laten glijden. We zoeken een gezellige, humoristische collega die in staat is om goed samen te werken met collega’s. Een sociale toevoeging zijn voor het team is een must! Nog meer noodzakelijk:

  • Je bent in het bezit van een diploma gericht op jeugdzorg (bijv. Social Work, uitstroomprofiel Jeugd)
  • Je bent SKJ geregistreerd
  • Je hebt vergelijkbare werkervaring op zak, zodat je kunt putten uit ervaring
  • Je kúnt niet alleen een auto besturen, maar mag het wettelijk gezien ook! 😉

Recruitmenthuis biedt jou    

  • Salaris conform CAO Jeugdzorg, schaal 8 of 9 (de inschaling is afhankelijk van je werkervaring)
  • Een aanstelling van een jaar
  • Een fijne leaseauto óf €0,29 per zakelijke kilometer
  • Regie over eigen agenda. Jij plant je eigen dagen in en kunt daardoor een flexibel leven voor jezelf creëren
  • Een werktelefoon- en laptop
  • Opleidingsbudget om vakinhoudelijk sterker te worden
  • Fijne zachte voorwaarden: Borrels, BBQ’s en kleine attenties bij feestdagen!

Onder ons dak

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Kom bij ons binnen

Je hebt ons gevonden! Wellicht is het de gouden match. Om daar zeker van te zijn screenen we je door referenties over je in te winnen. Ook hebben we een Verklaring Omtrent Gedrag van je nodig. Nog steeds overtuigd? Dit is de sollicitatieprocedure:

Recruitmenthuis

Nieuwsgierig?

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Neem dan snel contact op met Bertine!

06 459 085 78
bertine@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

,

WMO-consulent

WMO-CONSULENT

WMO-consulent

Groningen
24 - 36 uur
Sociaal Domein

De Wet Maatschappelijke Ondersteuning verzorgt zorg (zoals dagbesteding, begeleiding en Beschermd Wonen) en voorzieningen (zoals huishoudelijke hulp, trapliften en ouderenvervoer) voor inwoners van gemeentes in Nederland. Als WMO-consulent leg jij namens de gemeente huisbezoeken af om in kaart te krijgen welke behoeften inwoners hebben en geef je indicaties af.

Ter aanvulling van het team  Sociaal Domein WMO – hieronder vallen gemeentes en gebiedsteams in noord- en midden Nederland- zoekt Recruitmenthuis WMO-consulenten/indicatiestellers met ervaring en met passie. Dit zijn onder meer de taken:

  • Voeren van keukentafelgesprekken om de hulpvraag te verhelderen
  • Onderzoeken van persoonskenmerken en persoonlijke voorkeur v/d inwoner
  • Adviseren aan de hand van beleid & wet- en regelgeving over de te nemen beslissingen
  • Opstellen van rapporten en beschikkingen

Dit heb jij in huis

Jij hebt kennis van de wet WMO en kunt beslissingen onderbouwen, ook als de uitkomst niet is zoals de inwoner had gehoopt. Jij laat je zonnige humeur niet overschaduwen door weerstand. Noodzakelijkerwijs ben je in het bezit van:

  • Een relevante HBO bachelor, zoals: Social Work of Sociaal Juridische Dienstverlening
  • Ervaring in een vergelijkbare rol bij een gemeente of een gebiedsteam
  • Goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden
  • Een geldig rijbewijs

Onder ons dak

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Recruitmenthuis biedt jou  

  • Salaris afhankelijk van jouw ervaring tussen € 2700,- en € 4400,- bruto bij 36 uur per week
  • Individueel keuzebudget
  • Leaseauto, km-vergoeding of ander passend vervoer

Kom bij ons binnen

Recruitmenthuis

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je gewoon eens kennismaken? Neem dan snel contact op met Bertine!

06 459 085 78
bertine@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

Gezinscoördinator

GEZINSCOÖRDINATOR

gezinscoördinator

Groningen
28 tot 36 uur
Sociaal Domein

De gezinscoördinator biedt begeleiding aan kinderen, jongeren en hun gezinnen met complexe hulpvragen. Samen met gezinsleden wordt er gekeken wat écht nodig is. Deze intensieve begeleiding is geschikt voor gezinnen die moeite hebben om aan het hoge tempo en alle eisen van onze samenleving te voldoen.

Recruitmenthuis zoekt binnen het Sociaal Domein gepassioneerde gezinscoördinatoren ter aanvulling van het team jeugd. Hieronder vallen gemeentes en hulpverlenersinstanties in noord- en midden Nederland. In het takenpakket valt onder andere:

  • Ondersteunen en begeleiden van kinderen, jongeren en hun gezin/ouders/verzorgers
  • Begeleiden van de cliënt en het systeem op diverse gebieden (o.a. vergoten weerbaarheid en  zelfredzaamheid)
  • Geven van inzicht en handvatten in wat het systeem kan inzetten en veranderen om de gestelde   doelen te bereiken
  • Bieden van begeleiding en opvoedondersteuning op laagdrempelige wijze
  • Observeren, signaleren en begeleiden van de cliënten, thuis of op locatie

Dit heb jij in huis

Je hebt een brede blik, kennis van diverse methodieken om in te kunnen zetten bij de gezinnen en je hebt een flexibele instelling. Ook kun je omgaan met weerstand en (non) verbale agressie. Verder is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van:

  • Een relevante afgeronde hbo-opleiding (bijv. Social Work, uitstroomprofiel Jeugd)
  • Een geldige SKJ registratie of vooraanmelding
  • Recente en relevante ervaring binnen een vergelijkbare organisatie
  • Een geldig rijbewijs

Onder ons dak

Onder ons dak huist passie! Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. Geschikte opdrachten zoeken we samen met jou, want we vinden het belangrijk dat jij gemotiveerd bent, op de juiste plek zit en daarmee ons visitekaartje bent richting de opdrachtgever. Wanneer jij op je opdracht zit komen we koffie bij je drinken en evalueren we onze samenwerking. Ook nemen we je ontwikkelingsbehoefte onder de loep en voorzien we je van de nodige cursussen en opleidingen. Samen bouwen we aan een duurzame relatie. Tot slot hebben wij oog voor de zachte randvoorwaarden. Daarom organiseren we kerst- en zomerborrels, vakinhoudelijke kennissessies en we sturen of brengen je soms een kleinigheidje. Gewoon, omdat we je waarderen en omdat jij maakt dat wij ons werk met passie uit kunnen voeren!

Recruitmenthuis biedt jou  

  • Salaris afhankelijk van jouw ervaring tussen € 2500,- en € 3700,- bruto bij 36 uur per week
  • Individueel keuzebudget
  • Leaseauto, km-vergoeding of ander passend vervoer

Kom bij ons binnen

Recruitmenthuis

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan snel contact op met Bertine!

06 459 085 78
bertine@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!