,

Kwaliteits- en projectmedewerker DIV (32 uur per week)

KWALITEITS- EN PROJECTMEDEWERKER DIV

Jeugd consulent

Friesland
32 uur
Bedrijfsvoering

 

 

De gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel werken samen om zelfstandig te blijven. Wij hebben hiervoor een werkmaatschappij opgericht die in opdracht van beide gemeenten de uitvoerende en dienstverlenende taken uitvoert. We streven naar een netwerkorganisatie waar collega’s samenwerken op basis van vertrouwen en waar de verantwoordelijkheden laag in de organisatie liggen. De wensen en behoeften van onze inwoners op het gebied van wonen, werken, ondernemen en samen leven staan centraal in alles wat we doen.

Team DIV heeft onlangs een reorganisatie afgerond. Medewerkers zijn geplaatst in nieuwe, toekomstbestendige functies. We zijn volop aan het bouwen aan onze informatiehuishouding! Jij wordt hiervoor in diverse projecten ingezet. Een grote uitdaging is de inrichting van het nieuw gekozen zaaksysteem en Document Management Systeem (DMS), met daarbij ook zicht op en visie over het archiefbeheer (en verantwoordelijkheden) van de diverse vakafdelingen. Je adviseert en ondersteunt gebruikers, vertaalt gebruikerswensen in praktische oplossingen en stelt beleid en procedures op waaronder ook het vervangingshandboek.

Wat ga je doen?

Je beheert en ontwikkelt de instrumenten voor een optimale digitale informatiehuishouding (Zaakgericht werken applicatie, DSP, ZTC, het DMS), inclusief de aansluiting met vakapplicaties

  • Je analyseert de (interne) klantwensen en vertaalt deze in gebruikersoplossingen (in applicaties, in processen) voor een optimaal archiefbeheer
  • Je adviseert proceseigenaren (gebruikers) over verantwoordelijkheden en bevoegdheden qua archiefbeheer in o.a. vakapplicaties en stelt mede beleid en processen op, op team- en organisatieniveau
  • Je stelt vervangingsbesluiten voor gedigitaliseerde processen op
  • Je verricht kwaliteitscontroles en stelt rapportages op, op de archieftaken in de organisatie en je bent een sparringpartner voor medewerkers
  • Je zet deelprojecten op het gebied van digitaal informatiebeheer op en leidt deze.

Dit heb jij in huis

  • Je hebt (minimaal) HBO werk- en denkniveau, wat blijkt uit een behaalde HBO-opleiding op het gebied van Informatiebeheer, zoals SOD2 of HMDI. Rond je binnenkort een dergelijke opleiding af, dan kijken we ook uit naar je sollicitatie
  • Je hebt kennis van de diverse (nieuwe) wet- en regelgeving, zoals de Archiefwet, Selectielijst Wet Open Overheid en aan het vakgebied gerelateerde wetgeving zoals de AVG
  • Je hebt enkele jaren werkervaring binnen het werkveld DIV en bij voorkeur als kwaliteitsmedewerker, recordmanager of in een vergelijkbare functie. Of je hebt een aantoonbare affiniteit met de doorontwikkeling van een (digitale) informatiehuishouding
  • Je hebt ervaring in het werken in projecten en zoekt daarin actief de samenwerking met gebruikers, Informatiemanagers, applicatiebeheerders of bijvoorbeeld de Privacy Officer
  • Je beweegt je gemakkelijk in projecten die qua invloed en belangen, tijdsduur, afhankelijkheid (van externe partijen) en de mate van details verschillen. Je toont je daarin soms flexibel, soms standvastig en weet telkens vervolgstappen te zetten en resultaten te bereiken
  • Je beschikt over een “helicopterview”, je overziet de materie en complexe verbanden en je komt vervolgens tot concrete adviezen en oplossingsrichtingen
  • Je hebt een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij passieve beheersing van de Friese taal een pre is.

Recruitmenthuis biedt jou 

Wij bieden een uitdagende functie in een dynamische omgeving waarin je kunt groeien en doorontwikkelen. Het betreft in eerste instantie een dienstverband voor de duur van één jaar, met de intentie van een vast dienstverband.
Het salaris bedraagt minimaal € 2.756,– en maximaal € 4.048 ,– bruto per maand o.b.v. 36 uur per week (functieschaal 9, CAO Samenwerkende Gemeentelijke Organisaties). Voldoe je (nog) niet volledig aan het gewenste profiel dan kan er sprake zijn van plaatsing in een aanloopschaal.

We hebben goede arbeidsvoorwaarden, waaronder het Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van het brutosalaris. In dit budget is onder andere de vakantietoeslag, de eindejaarsuitkering en de levensloopbijdrage opgenomen. Daarnaast neem je deel aan de pensioenregeling bij het ABP.

Ook ontvang je jaarlijks een algemene netto onkostenvergoeding van € 350,- bij een fulltime dienstverband en heb je naast het wettelijk verlof van 144 uren ook nog 36 uur extra verlof op jaarbasis bij een fulltime dienstverband. Bij deeltijd is dit naar evenredigheid. Daarnaast ontvang je op basis van de CAO een bijdrage in de kosten van de zorgverzekeraar.

Kom bij ons binnen

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard.

Nieuwsgierig?

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Neem dan snel contact op met Fokko!

06 539 464 87
fokko@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

,

Senior Adviseur DIV (28 – 32 uren per week)

SENIOR ADVISEUR DIV

Jeugd consulent

Friesland
28 - 32 uren per week
Bedrijfsvoering

 

De gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel werken samen om zelfstandig te blijven. Wij hebben hiervoor een werkmaatschappij opgericht die in opdracht van beide gemeenten de uitvoerende en dienstverlenende taken uitvoert. We streven naar een netwerkorganisatie waar collega’s samenwerken op basis van vertrouwen en waar de verantwoordelijkheden laag in de organisatie liggen. De wensen en behoeften van onze inwoners op het gebied van wonen, werken, ondernemen en samen leven staan centraal in alles wat we doen.

Het team DIV houdt zich bezig met het scannen van post, analoge en digitale archivering, digitalisering, zaakgericht werken, gebruikersondersteuning en advisering over onderwerpen die de documentaire informatievoorziening raken. Het team heeft onlangs een reorganisatie afgerond. Medewerkers zijn geplaatst in nieuwe, toekomstbestendige functies. Ook vertrekt een aantal collega’s, vanwege pensioengerechtigde leeftijd of een nieuwe uitdaging elders. Je krijgt alle kans om van deze functie een succes te maken. We leren graag van jouw ervaringen en willen je ook graag optimaal faciliteren in jouw ontwikkeling! We zijn volop aan het bouwen aan onze informatiehuishouding.

De functie kenmerkt zich door inhoudelijke senioriteit op het gebied van (digitale) documentaire informatievoorziening, informatiebeheer en archivering. Jij gaat aan de slag met het opstellen van beleid, zoals het tactisch beleidsplan informatiebeheer, voortkomend uit wet- en regelgeving of vanuit behoeften van de afdeling. Je vervult een initiërende rol, je adviseert vanuit jouw vakgebied bij de aanschaf, inrichting en het gebruik van informatie- en archiefsystemen. Je bent de steun en toeverlaat van het team bij complexe inhoudelijke vraagstukken. En, je werkt nauw samen met collega’s van Informatiemanagement om onze droom te realiseren; een informatievoorziening (en informatiehuishouding) zonder belemmeringen.

  • Je ontwikkelt beleid en werkprocessen, zoals het beleidsplan informatiebeheer of beleid voor vernietiging, en past deze toe
  • Je adviseert (gevraagd en ongevraagd) over de uitvoering van de Archiefwet en (nieuwe) wet- en regelgeving. Zo geef je bijvoorbeeld advies over de selectie, waardering en vernietiging van analoge en digitale archieven. Tegelijk weet je ook de consequenties van nieuwe wet- en regelgeving, zoals de Wet Open Overheid goed toe te passen in onze werkprocessen en collega’s daarin mee te nemen
  • Je adviseert over werkprocessen, zoals bijvoorbeeld over de optimale inrichting en het beheer van ons nieuwe zaak- en document managementsysteem, en functioneert in zulke projecten als stevige gesprekspartner met een inhoudelijke visie over informatie- en archiefbeheer. De samenwerking met Informatiemanagement is daarbij essentieel
  • Met jouw inhoudelijke senioriteit en vakinhoudelijke kennis help je de ontwikkelrichting van het team DIV vorm te geven en daarvoor treed je op als inhoudelijk sparringpartner voor collega’s, en zonodig als de aanjager van (nieuwe) projecten
  • Als adviseur neem je deel aan (die) projecten, met als speerpunt: het initiëren en stimuleren van de verschuiving van de verantwoordelijkheid voor een goede, geordende en toegankelijke informatiehuishouding van de achterkant naar de voorkant van een proces
  • Jij adviseert over de juiste inrichtingsmethodieken (metadata), zodat informatie binnen vakapplicaties duurzaam toegankelijk en goed terug te vinden is
  • Je voert het secretariaat van het Strategisch Informatieoverleg (SIO) en adviseert directie en management over complexe informatiebeheervraagstukken.

Dit heb jij in huis

  • Je hebt (minimaal) HBO werk- en denkniveau, wat blijkt uit een behaalde HBO-opleiding op het gebied van Informatiebeheer of recordbeheer, zoals SOD2, LRM of (voorheen) HDMI. Rond je binnenkort een dergelijke opleiding af, dan kijken we ook uit naar je sollicitatie
  • Je hebt kennis van de diverse (nieuwe) wet- en regelgeving, zoals de Archiefwet, Selectielijst, Wet Open Overheid en aan het vakgebied gerelateerde wetgeving zoals de AVG
  • Je hebt enkele jaren werkervaring binnen het werkveld DIV en bij voorkeur als (senior) adviseur, kwaliteitsmedewerker, recordbeheerder of in een vergelijkbare functie
  • Je hebt ervaring in het werken in projecten en zoekt daarin actief de samenwerking met gebruikers, Informatiemanagers, applicatiebeheerders of bijvoorbeeld de Privacy Officer
  • Je beweegt je gemakkelijk in projecten die qua invloed en belangen, tijdsduur, afhankelijkheid en abstractieniveau verschillen. Je toont je daarin soms flexibel, soms standvastig en weet telkens pragmatisch vervolgstappen te zetten en resultaten te bereiken
  • Je beschikt over een “helicopterview”, je overziet de materie en complexe verbanden en je komt vervolgens tot concrete adviezen en oplossingsrichtingen die op draadvlag kunnen rekenen
  • Je hebt een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij passieve beheersing van de Friese taal een pre is.

Recruitmenthuis biedt jou 

Wij bieden een uitdagende functie in een dynamische omgeving waarin je kunt groeien en doorontwikkelen. Het betreft in eerste instantie een dienstverband voor de duur van één jaar, met uitzicht op vast bij goed functioneren.

Het salaris bedraagt minimaal €3017 ,- en maximaal €4562 ,– bruto per maand o.b.v. 36 uur per week (functieschaal 10, CAO Samenwerkende Gemeentelijke Organisaties). Voldoe je (nog) niet volledig aan het gewenste profiel, dan kan er sprake zijn van plaatsing in een aanloopschaal.

We hebben goede arbeidsvoorwaarden, waaronder het Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van het brutosalaris. In dit budget is onder andere de vakantietoeslag, de eindejaarsuitkering en de levensloopbijdrage opgenomen. Daarnaast neem je deel aan de pensioenregeling bij het ABP.

Ook ontvang je jaarlijks een algemene netto onkostenvergoeding van € 350,- bij een fulltime dienstverband en heb je naast het wettelijk verlof van 144 uren ook nog 36 uur extra verlof op jaarbasis bij een fulltime dienstverband. Bij deeltijd is dit naar evenredigheid. Daarnaast ontvang je op basis van de CAO een bijdrage in de kosten van de zorgverzekeraar.

Kom bij ons binnen

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard

Nieuwsgierig?

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Neem dan snel contact op met Fokko!

06 539 464 87
fokko@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

Meewerkend Coördinator DIV (+/- 32-36 uren per week)

MEEWERKEND COÖRDINATOR DIV

JConCsulentCoordinator Div

Friesland
32 - 36 uur
Bedrijfsvoering

De gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel werken samen om zelfstandig te blijven. Daarvoor is een werkmaatschappij opgericht die in opdracht van beide gemeenten de uitvoerende en dienstverlenende taken uitvoert. De gemeente streeft naar een netwerkorganisatie waar collega’s samenwerken op basis van vertrouwen en waar de verantwoordelijkheden laag in de organisatie liggen. De wensen en behoeften van onze inwoners op het gebied van wonen, werken, ondernemen en samen leven staan centraal in alles wat we doen.

Het team DIV houdt zich bezig met postregistratie, analoge en digitale archivering, digitalisering, zaakgericht werken, gebruikersondersteuning en advisering over onderwerpen die de documentaire informatievoorziening raken. Het team heeft onlangs een reorganisatie afgerond. Medewerkers zijn geplaatst in nieuwe, toekomstbestendige functies. Ook vertrekt een aantal collega’s, vanwege pensioengerechtigde leeftijd of een nieuwe uitdaging elders. Het team DIV is in beweging, net zoals het vakgebied van documentaire informatievoorziening. We hebben volop ambities en uitdagingen, zoals een informatievoorziening (en -huishouding) zonder belemmeringen.
 
Vanwege de ontwikkelingen binnen het team en die ambities, zoeken we een meewerkend coördinator DIV. Als coördinator van het team DIV (7,6 fte) help je het team verder te ontwikkelen:
 
  • Je bewaakt de kwaliteit en verstevigt het projectmatig werken aan onze informatiehuishouding. Dit doe je door te coachen op kwaliteit (in nauwe samenwerking met de teamleider) en door de meer complexe werkzaamheden en projecten inhoudelijk te toetsen aan bijvoorbeeld de Archiefwet
  • Je optimaliseert en onderhoudt een integrale planning welke inzicht en structuur biedt om zodoende o.a. (bij) te kunnen sturen op prioriteiten. Je werkt hierin nauw samen met de senior Adviseur en teamleider
  • Verder draag je zorg voor een evenwichtige werkverdeling en zit je het inhoudelijk werkoverleg voor
  • De werkprocessen zijn in de samenwerking nog niet optimaal geharmoniseerd
  • Samen met de teamleider draag je zorg voor verdere harmonisatie, je bereidt daartoe samen met het team besluiten voor en stuur je op de opvolging hiervan
  • Daarnaast treed je op als vraagbaak en klankbord voor de medewerkers binnen het betreffende vakgebied
  • Ook verzorg je vakinhoudelijke ondersteuning en begeleiding van medewerkers bij de uitvoering van de werkzaamheden en ben je informant bij gesprekken in het kader van de jaarlijkse gesprekscyclus.
  • Als meewerkend coördinator DIV heb je naast coachende taken op de vakinhoud en op de professionaliteit van de medewerker, ook eigen vakinhoudelijke taken
  • Je adviseert in projecten die gericht zijn op een duurzaam toegankelijk informatiebeheer. Concrete voorbeelden zijn het ontwikkelen – in samenspraak met de senior Adviseur- van beleid voor bijvoorbeeld de Wet Open Overheid, het tactisch beleid informatiebeheer of een kwaliteitssystematiek die continue leren en (door)ontwikkelen tot doel heeft
  • Je adviseert het team en de organisatie over complexe vraagstukken op het gebied van informatie- en archiefbeheer
  • Je neemt daarvoor als inhoudelijk expert ook deel aan projectgroepen en brengt daarvoor kennis en vaardigheden over aan het team DIV.

Dit heb jij in huis

  • Je hebt (minimaal) HBO werk- en denkniveau, wat blijkt uit een behaalde HBO-opleiding op het gebied van Informatiebeheer, zoals SOD2, LRM, IDM of HDMI
  • Je hebt meerdere jaren werkervaring als senior adviseur (met coördinatietaken), coördinator of teamleider van een afdeling DIV
  • Je hebt kennis van de diverse (nieuwe) wet- en regelgeving, zoals de Archiefwet, Selectielijst, Wet Open Overheid en aan het vakgebied gerelateerde wetgeving zoals de AVG
  • Je hebt ervaring met het verder vormgeven van een team, op basis van een tijdelijke inhoudelijke ontwikkelopdracht in combinatie met een coachende rol
  • Je hebt een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij passieve beheersing van de Friese taal een pre is.

Onder ons dak

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Recruitmenthuis biedt jou 

Wij bieden een uitdagende functie in een dynamische omgeving, voor de duur van één jaar. Het salaris bedraagt minimaal € 3326,– en maximaal € 4903,– bruto per maand o.b.v. 36 uur per week (functieschaal 10 + coördinatiemodule) , CAO Samenwerkende Gemeentelijke Organisaties). Voldoe je (nog) niet volledig aan het gewenste profiel, dan kan er sprake zijn van plaatsing in een aanloopschaal.
We hebben goede arbeidsvoorwaarden, waaronder het Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van het brutosalaris. In dit budget is onder andere de vakantietoeslag, de eindejaarsuitkering en de levensloopbijdrage opgenomen. Daarnaast neem je deel aan de pensioenregeling bij het ABP.
Ook ontvang je jaarlijks een algemene netto onkostenvergoeding van € 350,- bij een fulltime dienstverband en heb je naast het wettelijk verlof van 144 uren ook nog 36 uur extra verlof op jaarbasis bij een fulltime dienstverband. Bij deeltijd is dit naar evenredigheid. Daarnaast ontvang je op basis van de CAO een bijdrage in de kosten van de zorgverzekeraar.
 
 

Nieuwsgierig?

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Neem dan snel contact op met Fokko!

06 539 464 87
fokko@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

,

Junioren Fysieke Leefomgeving

Junioren Fysieke leefomgeving

bELEIDSADVISEUR ro

Regio Noord en Midden
16 - 36 uur
Fysieke Leefomgeving

Ben jij net afgestudeerd en opzoek naar jouw eerste baan? Laat Recruitmenthuis je helpen!

De eerste stappen in het werkveld kunnen best lastig zijn. Iedereen vraagt om ervaring, maar waar begin je nu met het opdoen van (gemeentelijke) ervaring? Iedereen is ergens begonnen. 

Wij willen jouw graag helpen met deze eerste stappen! Bij ons krijg je een kijk in verschillende keukens. Zo leer jij hoe gemeentes, omgevingsdiensten en provincies werken én je leert jouw vakgebied nog beter kennen. Wij kijken samen naar jouw interesses en talent en maken een plan voor jouw ontwikkeling. 

Hoort daar een opleiding/cursus/training bij? Die krijg je van ons!

Recruitmenthuis biedt jou

Naast leuke collega’s bieden we jouw natuurlijk meer. Alles om jouw een vliegende start te bieden! 

  • Een mooi marktconform salaris binnen de schalen van de gemeente! 

  • Leaseauto (of kilometer vergoeding indien gewenst)

  • Opleidingsbudget

  • Een vast contactpersoon die altijd voor je klaar staat

  • Kennissessie binnen je vakgebied

  • Een persoonlijk ontwikkelingsplan

  • Intervisies met collega’s 

  • Een mooi netwerk van ervaren collega’s waar je altijd op terug kan vallen

  • Contract met jouw gewenste werkuren

Dit heb jij in huis

Jij bent gedreven, flexibel en leergierig. Daarnaast beschik je over:

  • Een afgeronde hbo of wo opleiding planologie, biologie, ecologie, bouwkunde, bestuurskunde, rechten, Juridische dienstverlening of vergelijkbaar  

  • Sterk verantwoordelijkheidsgevoel, oplossend vermogen en oog voor de wereld buiten het gemeentehuis

  • Ondernemende instelling en ben je communicatief sterk 

Onder ons dak

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Kom bij ons binnen

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan snel contact op met Elisabeth!

06-82869476 
elisabeth@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

,

Adviseur Bodem

Adviseur Bodem

bELEIDSADVISEUR ro

Overijssel
18 - 32 uur
Fysieke Leefomgeving

Adviseur Bodem 

Als adviseur bodem leg jij de link tussen bedrijven en de overheid. Samen ga je opzoek naar oplossingen om aan te sluiten bij wet- en regelgeving. Hierbij geef jij een advies wat ervoor zorgt dat we samen de leefomgeving mooi houden en waarbij jij de positie van bedrijven versterkt! 

Jouw taken in deze functie

Jij:

  • Ondersteunt de regiogemeenten en de provincie bij een diversiteit aan bodemvraagstukken
  • Treedt op als adviseur in de bodemvraagstukken in het kader van de wet bodembescherming, de WABO en het besluit bodemkwaliteit 
  • Versterkt de bodeminformatie, adviseert over en beoordeelt meldingen en bodemonderzoeken
  • Verwerkt bodemonderzoeken in het bodeminformatiesysteem (ibis) 
  • Voert overleg met initiatiefnemers, opdrachtgevers en toezichthouders

Dit heb jij in huis

Heb jij een positieve instelling? Ben jij iemand die constructief en proactief naar oplossingen zoekt? Ben je creatief en flexibel? 
Dan krijg jij vast en zeker energie van deze functie!

Daarnaast heb jij:

  • Een relevante afgeronde hbo opleiding
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als adviseur bodem binnen een overheidsinstantie 
  • Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling

Kom bij ons binnen!

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Recruitmenthuis biedt jou

  • Een leaseauto (of kilometervergoeding mocht daar je voorkeur naar uit gaan)
  • Kennissessies samen met je collega’s waarbij jij jouw kennis up to date kan houden 
  • Je bent geen nummertje en dat zal je ook nooit worden. Je hebt één aanspreekpunt binnen de organisatie die samen met jou kijkt naar je ambities en wensen in het vervolg van je carrière 
  • Opleidingsbudget 
  • Een netwerk van professionals waar je altijd op terug kan vallen
  • Wij investeren in jouw vitaliteit op je werk
  • Leuke teamuitjes 

Nieuwsgierig?

Wil jij meer weten over deze vacature of wat het Recruitmenthuis voor jou kan betekenen? De koffie staat altijd klaar!

06 82869476
elisabeth@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

,

Recruiter Overheid

Ervaren recruiter Overheid

Recruiter

Groningen
32-40 uur
Intern bij Recruitmenthuis

Ben jij proactief, ondernemend en heb jij zin om de komende jaren jezelf en de organisatie Recruitmenthuis verder te ontwikkelen?

Beschik je daarnaast over een gezonde dosis humor? Lees dan vooral verder!

Recruitmenthuis is een ondernemend en nuchter detacheringsbureau. Bij ons staan kwaliteit en medewerkerstevredenheid centraal. We benutten kansen en denken in oplossingen. Dit kunnen we doen omdat we openstaan voor samenwerkingen en nieuwe ideeën. Wij zijn op zoek naar een ervaren recruiter, die ons gezellige, dynamische en hardwerkende team in Groningen komt versterken.

Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden 

Binnen Recruitmenthuis staat onze gedetacheerde collega centraal. Dit betekent dat wij alles op alles zetten om een opdracht te vinden welke (perfect) aansluit bij de wensen op het gebied van ontwikkeling, perspectief en werk en privé balans. Als recruiter ben je een manusje van alles waarbij je talentvolle kandidaten matcht en coacht. Je weet hierbij de toppers boven water te krijgen en te enthousiasmeren om voor onze organisatie bij een van onze opdrachtgevers aan de slag te gaan.

Hierbij maak je onder andere gebruik van cv-banken, boolean search, social media maar vooral je eigen gedrevenheid. Daarnaast wil iedereen wat van je, dus ben je gewend om goed prioriteiten te kunnen stellen. Je fungeert als contactpersoon voor onze gedetacheerde collega’s en help je ze verder in hun loopbaan. 

  • Werving en selectie van kandidaten voor onze opdrachtgevers binnen het domein fysieke leefomgeving of sociaal domein. Hierbij ben jij zelf verantwoordelijk voor het plan van aanpak.
  • Het (zelfstandig) voeren van intakes, sollicitatie-, evaluatie-, functionerings- en beoordelingsgesprekken met professionals.
  • Het schrijven van pakkende en originele vacatureteksten, inzetten van verschillende marketingtools (social media, gesponsorde vacatures, onze website en diverse jobboards).
  • Jij bent het aanspreekpunt voor onze gedetacheerde professionals. Hierin fungeer je in verschillende rollen op basis van de behoefte van de professional.
  • Samen met ons team van recruiters kijken naar nieuwe kansen en ontwikkelingen op de arbeidsmarkt waarop we kunnen inspelen.

Recruitmenthuis biedt jou

  • Een uitdagende baan met divers takenpakket, waarbij je de mogelijkheid krijgt om jezelf verder te ontwikkelen als professional binnen het vakgebied maar ook daarbuiten.
  • Werkzaam op ons kantoor in Groningen. Waarbij je de mogelijkheid hebt om ook op de andere kantoren te gaan werken om te sparren met jouw collega’s in andere regio’s.
  • Betrokken en ondernemende collega’s. Een prettige en informele werksfeer waarbij de lunch dagelijks voor je klaarstaat en de vrijdagmiddagborrel of een hardloopsessie (voor de fanatiekelingen) uiteraard niet kan worden overgeslagen.
  • Marktconform salaris op basis van jouw ervaring (€ 2.500,- tot € 4.000,- o.b.v. fulltime), laptop, IPhone en leaseauto (categorie A, of B)
  • Op basis van 40 uur, 5 weken vakantie!
  • Leuke extra’s zoals uitjes met het hele team, sportactiviteiten, borrels en incentives.
  • Perspectief binnen de organisatie op persoonlijk (o.a. trainingen) en professioneel vlak.
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie (bijvoorbeeld Senior, Vestigingsmanager)

 

Dit heb jij in huis

Je bent communicatief sterk, ondernemend, denkt in oplossingen en kan goed samenwerken. Verder is het gewenst dat je in het bezit bent van:

  • Een afgeronde commerciële MBO of HBO opleiding en werkervaring binnen de arbeidsbemiddeling of dienstverlening (pre).
  • Je bent beschikbaar voor 32- 40 uur en bereid om die stap extra te zetten als dat nodig is om een succes te behalen.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.
  • Een flexibele instelling en proactieve werkhouding.
  • Goede communicatieve vaardigheden.

 Ben je benieuwd naar ons verhaal of wil je graag een bijdrage leveren aan de uitdagingen van morgen? We maken graag kennis, zijn benieuwd naar jouw ambities en staan altijd open voor nieuwe ideeën.

Recruitmenthuis; waar kwaliteit onze fundering is en jij je thuis voelt.

 

Solliciteren doe je zo

Past deze functie helemaal bij jou en heb je interesse voor deze functie? Solliciteer dan direct! Neem voor meer informatie gerust contact op met Naomi van Elk via 06 407 067 13.

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan snel contact op met Naomi!

06 407 067 13
administratie@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

, ,

Vergunningverlener WABO

VERGUNNINGVERLENER WABO

Vergunningverlener WABO

Regio Noord en Midden
16 - 36 uur
Fysieke Leefomgeving

Als vergunningverlener kijk je of een initiatief passend is binnen het huidige bestemmingsplan. Wij tackelen dit liever aan de voorkant, laten we het samen passend proberen te maken. 

Samen constructief werken aan de leefomgeving dat is wat wij willen stimuleren. Ben jij een ervaren vergunningverlener WABO en wil jij meer dan alleen vergunningen verlenen; dan is dit je kans!

Word schakel tussen praktijk en opleiding, begeleid junioren en neem ze mee in jouw kennis en kunde! Iets voor jou? Wij komen graag met jou in contact. 
Kom ons team van professionals binnen de Fysieke Leefomgeving versterken! 

Dit is wat jij gaat doen

Als vergunningverlener WABO heb je een veelzijdige en gevarieerde baan. Je hebt regelmatig contact met burgers en je houdt je bezig met het beoordelen van (complexe) vergunningaanvragen. Daarnaast pak je de volgende werkzaamheden op:

  • Toetsen van aanvragen aan bestemmingsplan en bouwbesluit
  • Inboeken en afhandelen van aanvragen
  • Beantwoorden van vragen over vergunning vrij bouwen en omgevingsvergunningen
  • Geven van advies over de mogelijkheden bij omgevingsvergunningen

Recruitmenthuis biedt jou

  • Een salaris passend bij je ervaring 
  • Een persoonlijk ontwikkelingsplan 
  • Een (vaste)aanstelling 
  • Een opleidingsbudget 
  • Mogelijkheden om je te ontwikkelen als coach
  • Lease-auto 
  • Vast contactpersoon die altijd voor jou klaarstaat!
  • Goede Secundaire arbeidsvoorwaarden

Dit heb jij in huis

Je bent communicatief sterk en kunt goed in teamverband werken. Verder is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van:

  • Minimaal HBO+ werk en denkniveau
  • Recente werkervaring als vergunningverlener bij een overheidsinstelling
  • Recente kennis van relevante wet- en regelgeving

Onder ons dak huist passie!

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Kom bij ons binnen

Werk jij graag op basis van detachering en ben je benieuwd wat Recruitmenthuis voor jou als werkgever kan betekenen? Reageer dan direct door onderstaande stappen te volgen. Wil je eerst nog een aantal vragen stellen, neem dan gerust contact op met Femke(Regio Noord) of Elisabeth (Regio Midden).

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan snel contact op met Femke!

06 820 626 12
femke@rhuis.nl

Nieuwsgierig?

Wil jij meer weten over deze vacature of wat het Recruitmenthuis voor jou kan betekenen? De koffie staat altijd klaar!

06 82869476
elisabeth@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

, , ,

Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening

BELEIDSMEDEWERKER RUIMTELIJKE ORDENING

bELEIDSMEDEWERKER rUIMTELIJKE oRDENING

Friesland, Groningen en Drenthe
24 - 36 uur
Fysieke Leefomgeving

Ben jij de Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening die enthousiast wordt van het werken bij een gemeente met (grote) ruimtelijke projecten, waar geen dag of dossier hetzelfde is? Volg jij de ontwikkelingen in het omgevingsrecht op de voet, ben jij resultaatgericht en neem jij de eerste stap voor het maken van verbinding? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor ons team Fysieke Leefomgeving en diverse gemeenten in Friesland zijn wij voor 24 – 26 uur per week op zoek naar Beleidsmedewerkers Ruimtelijke Ordening die de nodige ervaring met zich meebrengen.

Dit is wat jij gaat doen

Als beleidsmedewerker ruimtelijke ordening vervul je een sleutelpositie in het proces rondom ruimtelijke initiatieven. Je behandelt, beoordeelt en toetst ruimtelijke ontwikkelingen. Je adviseert projectleiders, het management en het bestuur over ruimtelijke ontwikkelingen. Daarnaast zoek je draagvlak voor beleid(strategieën) waarbij sprake is van tegenstrijdige belangen en presenteert effecten en beleidsdoelstellingen. Verder zit er in je takenpakket onder andere:

  • Opstellen van bestemmingsplannen
  • Behandelen van vragen op gebied van omgevingsrecht
  • Begeleiden van Wabo procedures

Recruitmenthuis biedt jou

  • Salaris afhankelijk van jouw ervaring tussen € 3200 en € 6000,- bruto bij 36 uur per week
  • Een (vast) contract
  • Individueel keuzebudget te gebruiken voor persoonlijke ontwikkeling
  • Toegang tot inhoudelijke kennissessies
  • De mogelijkheid om te kiezen tussen een leaseauto, km-vergoeding of volledige vergoeding van het openbaar vervoer

Dit heb jij in huis

Je beschikt over een proactieve houding en werkt graag samen met andere disciplines. Daarnaast is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van:

  • Een relevante afgeronde HBO-opleiding (bijvoorbeeld Planologie of Ruimtelijke Ordening)
  • Ruime ervaring als beleidsmedewerker ruimtelijke ordening
  • Uitgebreide én actuele kennis van de Omgevingswet

Onder ons dak huist passie!

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Kom bij ons binnen

Past detachering bij jou en wil je meer weten over onze opdrachtgevers en onze werkwijze? Reageer dan direct door onderstaande stappen te volgen. Wil je eerst nog een aantal vragen stellen, neem dan gerust contact op met Margriet of Femke (contactgegevens vind je hiernaast).

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan snel contact op met Femke!

06 820 626 12
femke@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

, , ,

Jurist Vergunningen, Toezicht en Handhaving

JURIST VERGUNNINGEN, TOEZICHT EN HANDHAVING

Jurist Vergunningen, Toezicht en Handhaving

Friesland, Groningen en Drenthe
16 - 36 uur
Fysieke Leefomgeving

Als jurist binnen de overheid heb je veel passie voor je vak. Een bijdrage leveren aan de leefomgeving en de maatschappij is voor jou belangrijk. Je kennis binnen het omgevingsrecht is actueel en een handhavingsprocedure of complexe vergunningaanvraag zie jij als een uitdaging. Herken jij jezelf in deze woorden? Dan kunnen wij ongetwijfeld iets voor elkaar betekenen. Wij zijn voor gemeenten in de provincies Friesland, Groningen en Drenthe en voor ons team Fysieke Leefomgeving voor 16 – 36 uur op zoek naar ervaren Juristen VTH. 

Dit is wat jij gaat doen

Eén van de belangrijkste componenten in je werk is het geven van juridisch advies binnen handhavingsprocedures en/of (complexe) vergunningaanvragen. Je werkt nauw samen met onder andere toezichthouders en vergunningverleners en geeft ze waar nodig juridische ondersteuning. Naast deze taken hou jij je ook bezig met:

  • Geven van juridische advisering aan collega’s en bestuur
  • Opstellen van onder andere waarschuwingsbrieven, vooraankondigingen en handhavingsbesluiten
  • Behandelen van zienswijzen
  • Voeren van verweer bij hoorzittingen
  • Behandelen van en vertegenwoordigen van de gemeente in bezwaar- en beroepsprocedures

Recruitmenthuis biedt jou

  • Afhankelijk van je ervaring zal de salariëring tussen de € 3200,- en € 6000,- bruto bij 36 uur per week zijn
  • Een (vast) contract
  • Opleidingsbudget om vakinhoudelijke kennis actueel te houden
  • Bijwonen van inhoudelijke kennissessies
  • De mogelijkheid om te kiezen tussen een leaseauto, km-vergoeding of volledige vergoeding van het openbaar vervoer

Dit heb jij in huis

Je beschikt over een flinke dosis doorzettingsvermogen en bent communicatief sterk. Verder is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van:

  • Afgeronde relevante opleiding WO Rechten, denk hierbij aan een specialisatie richting Bestuursrecht
  • Minimaal 2 jaar ervaring binnen een soortgelijke functie bij een overheidsinstelling

Onder ons dak huist passie!

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Kom bij ons binnen

Lijkt het jou een uitdaging om op basis van detachering te werken en is je interesse naar deze gewekt? Reageer dan direct door onderstaande stappen te volgen. Wil je eerst nog een aantal vragen stellen, neem dan gerust contact op met Margriet of Femke (contactgegevens vind je hiernaast).

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan snel contact op met Femke!

06 820 626 12
femke@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!

,

Jeugdconsulent

JEUGD CONSULENT

Jeugd Consulent

Groningen
36 uur
Sociaal Domein

Een jeugdconsulent is verantwoordelijk voor een eigen caseload binnen een werkgebied. Deze voert regie op de zorg binnen het gezin en zet zich in voor de veiligheid van het gezin. Tevens houdt de jeugdconsulent zich bezig met problemen rondom opgroeien en opvoeden.

Recruitmenthuis zoekt voor het Sociaal Domein gepassioneerde jeugdconsulenten ter aanvulling van het team jeugd. Hieronder vallen gemeentes en hulpverlenersinstanties in noord- en midden Nederland. In het takenpakket valt onder andere:

  • Afleggen van huisbezoeken en opstellen van netwerkanalyses
  • Gesprekken voeren met het gezin, de jeugdigen en het netwerk
  • Organiseren en voeren van overleggen en waar nodig crisisinterventies
  • Opstellen van (veiligheids) plannen en ondersteunen bij de uitvoering hiervan
  • Regie voeren op de ingezette zorg
  • Opstellen van indicaties en beschikkingen

Dit heb jij in huis

Je hebt een brede blik, kennis van de Jeugdwet en aanverwante wet- en regelgeving en bent in staat om tegengestelde belangen af te wegen. Verder is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van:

  • Een relevante afgeronde hbo-opleiding (bijv. Social Work)
  • Een geldige SKJ registratie en/of vooraanmelding
  • Recente en relevante ervaring binnen een vergelijkbare organisatie
  • Een geldig rijbewijs

Onder ons dak

Recruitmenthuis is een wendbaar en persoonlijk detacheringsbureau dat snel kan inspelen op de actuele vraag in de markt en op zowel jouw behoeften als die van de opdrachtgever. Wij onderscheiden ons door middel van laagdrempelig contact en nuchtere en transparante bedrijfsvoering. Onze collega’s in het veld noemen ons attent en makkelijk te benaderen. We zoeken samen met jou naar geschikte opdrachten en zorgen goed voor jou omdat we je als collega waarderen. Waarom zouden we ook niet? Jij maakt ons werk elke dag opnieuw de moeite waard!

Recruitmenthuis biedt jou

  • Salaris afhankelijk van jouw ervaring tussen € 2700,- en € 4400,- bruto bij 36 uur per week
  • Individueel keuzebudget
  • Leaseauto, km-vergoeding of ander passend vervoer

Kom bij ons binnen

Recruitmenthuis

Nieuwsgierig?

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Neem dan snel contact op met Bertine!

06 459 085 78
bertine@rhuis.nl

Mailen
Jij stuurt jouw cv

Bellen
Binnen 2 werkdagen hebben we telefonisch een korte kennismaking

Praten
We gaan onder het genot van koffie kennismaken

Tekenen
We tekenen samen het contract

Starten
Aan de slag bij je nieuwe opdracht!