PUBLIEK DOMEIN

Het Publiek Domein behandelt alle overheidsvragen en meldingen van burgers, bedrijven en instellingen. Deze worden telefonisch, aan de balie, schriftelijk of via de mail beantwoord. Het doel is om een snelle, goede en betrouwbare dienstverlening te leveren. Burgers kunnen onder andere aangifte doen van een geboorte, huwelijk, echtscheiding of overlijden. Ook kunnen zij een verhuizing doorgeven of een legitimatiebewijs aanvragen. Wij zorgen er continu voor dat professionals met hun kennis, ervaring en vaardigheden in de praktijk kunnen bijdragen aan een optimale dienstverlening. Zij voeren hun werkzaamheden uit bij gemeenten, provincies, omgevingsdiensten, waterschappen en andere rijksoverheden.

Een greep uit onze vacatures:

– BRP specialist
– Medewerker burgerzaken
– KCC medewerker
– Frontoffice medewerker
– Projectleider
– Teamleider | coördinator

Nieuwsgierig geworden en wil je meer informatie? Kijk dan bij onze vacatures en wie weet kunnen wij jou verder helpen. Ook kun je altijd contact opnemen met een van onze medewerkers.